Of all boys hate

اس ام اس

 مي گن کلاغ ها خبر چين هستند پس چرا خبر دلتنگي منو به تو

 نميدن؟

 

اگه تنم کويره اگه نگام فقيره يه قلب پاک و ساده به عشق تو اسيره


ازم پرسيد بخاطر کي زنده هستي؟ با اينکه دوست داشتم با تمام

وجودم داد بزنم "بخاطر تو"،

 

 بهش گفتم: "بخاطر هيچکس". پرسيد: پس بخاطر چي زنده هستي؟

 با اينکه دلم داد ميزد "به خاطر دل تو"

 

 با يه بغض غمگين بهش گفتم: "بخاطر هيچي". ازش پرسيدم: تو

بخاطر چي زنده هستي؟

در حاليکه اشک تو چشمش جمع شده بود، گفت: بخاطر کسي که

 بخاطر هيچ زندست.

 

اشک من طوفان غم آرد به دل / خنده بر لب مي زنم تا کس نداند راز

 دل

 

گلي دارم که تو گلها غريبه / نه نارنجه و نه ليمو و نه سيبه

 

گلي دارم به دست کس نميدم ، خريدم گوهري و پس نميدم . . .

 

داده ام دل به نگاري که خدا ميداند / نه محبت ، نه مروت ، نه وفا

                                           ميداند . .


   چه کشيدم و جه ديدم ، نشنيدم و نديدم / که کسي کشيده باشد ، ستمي

 که من کشيدم.

اگر ميدانستي که چه زخمي دارد خنجر از دست رفيقان خوردن

 

از من خسته نمي پرسيدي که چرا نتهائي . . .؟


عاشقم کردي و گفتي که عاشقان ديوانه اند...

 

 عاقبت عاشق شدي ، ديدي که خود ديوانه اي . . . !؟


بيا اينجا صداقت ميفروشم / براي تو محبت ميفروشم

 

 بيا بهر نگاهي از تو اي دوست / دلم را زير قيمت به تو عاشق ترينم

 

 ميفروشم . . .

بيا امروز به ياد کسي باشيم ، تا فردا کسي به ياد ما باشد 


معلم گفت:الف گفتم:او


گفت:ب گفتم:بااو

 

گفت:پ گفتم:پيش او


گفت:ج خواستم بگويم جدايي گفت:نگو.

 


نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت15:55---21 شهريور 1394
عشق دل میخواد نه دلیل

fatemeh-b
ساعت19:02---15 شهريور 1394
wow
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ